فال مصری


آرشيو مطالب

ارديبهشت 1392

فروردين 1392

اسفند 1391

بهمن 1391

مهر 1391

شهريور 1391

مرداد 1391

تير 1391

خرداد 1391

ارديبهشت 1391

اسفند 1390

بهمن 1390

دی 1390

آذر 1390

آبان 1390

مهر 1390

شهريور 1390

موضوعات

اینارو داریم

دل نوشته

شعر

عکس

فناوری جدید

اس ام اس

طنز

جملات زیبا

داستان کوتاه

تست

بیشتر بدانید...

آیا می دانید

جملات بزرگان

مطالب جالب و خواندنی

فال

دانلود

کتاب مهتاب

کتاب تخصصی

هفته نامه عشق خدا

عناوین مطالب وبلاگ

لینک دوستان

قالب وبلاگ

سایت مهندسی معدن

اس ام اس کده دوستان

فقط خنده

دانلود جدیدترین آهنگها

تصاویر عاشقانه

دنیای عکس و آهنگ جدید برنطین

خاکم سوادکوه

جملات ناب

نقره داغ

کلبه مخفی

داستان هاي كوتاه و آموزنده

دل نوشته مریم

انجمن علمی دانشکده شهید دادبین کرمان

مهندسی معدن

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه

قالب بلاگفا


نويسندگان
علیرضا رستگار


درباره وبلاگ



در خیال من بمان ،اما خودت برو،آنکه در رویای من است مرا دوست دارد، نه تو! *به این جمع با صفا خوش آمدید!عشق یعنی زندگی....
welove2@yahoo.com

پیوند های روزانه

کیت اگزوز ریموت دار برقی

ارسال هوایی بار از چین

خرید از علی اکسپرس

الوقلیون

تمام پیوند های روزانه

مطالب پیشین

روانشناسی رنگ ها

به یاد داشته باش:

اگر دروغ رنگ داشت...

خدایا کفر نمی‌گویم

گاه می رویم تا برسیم.

اصل ۹۰/۱۰

طب سنتی(میوه درمانی،گیاه درمانی)

پدر عاشقی بسوزه!!؟

باز باران٬ با ترانه

عاشقت خواهم ماند

دوست دارم عاشقانه

می گذرد

نشکن

نشکن

دیوانه ام

کسی باشه

دور میمانم

صدایم کن

مردن

تبلیغات


تبلیغات



آمار بازديد

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin



 

استخاره آنلاین با قرآن کریم



فال مصری

فروردين

 

متولدين اين ماه عموماً داراي قدي متوسط چهرهاي لاغر نگاه بلند چشم سرمهاي گربهاي يا ميشي هستند. از آنجايي كه متولدين فروردين در معرض ميدان مغناطيسي نسبتاً ضعيف قرار دارند، رشد ملكات و صفات نيك در آنها در حد ميانه بوده و اينان در برخورد با مسائل و مشكلات زندگي، عكسالعمل ضعيف از خود نشان ميدهند. اينان در برخورد با افراد، اغلب شيوه بي‏طرقي و بيتفاوتي را در پيش ميگيرند. از نظر پيشرفت در زندگي اجتماعي، در موقعيت متوسط و بعضاً ضعيف قرار دارند .

 

متولدين اين ماه از لحاظ خانوادگي و به خصوص ازدواج و همسريابي، نياز به دقت زياد دارند. زيرا اين افراد براي رسيدن به تعادل در زندگي، لازم است همسران خود را از متولدين برجي كه خصوصيات كاملاً متضاد با آنان دارند، انتخاب نمايند. به طور مثال، خوب است كه اين افراد با متولدين برج سرطان ازدواج نمايند .

 

متولدين اين ماه از لحاظ فكري و رواني، در موضع نه چندان قوي قرار دارند و اين براي آنان يك حسن به شما ميآيد. زيرا اين افراد به علت اين كه كمتر خود را درگير مسائل فكري و رواني ميكنند، از يك زندگي آرام و عمر نسبتاً طولاني برخوردار ميشوند. اين افراد اغلب نقش وكيل فاميل و خويشان را دارند و در امورات مختلف ممكن است مورد مشورت آنان قرار بگيرند .

 

متولدين برج حمل اغلب از صحرا و مرتع زارها خوششان ميآيد و مايلند در مناطق خلوت و دور افتاده زندگي كنند .

 

هر چه تاريخ تولد متولدين اين ماه به پايان فروردين ماه نزديك شود، از صفات منفي آنها كاسته شده و به سمت اعتدال نزديك ميشوند .

 

از مشخات ديگر متولدين اين ماه، به خصوص از دهم فروردين به بعد، پيشبيي فعاليتهاي تجاري و اقتصادي و زندگي خانوادگي متنوع است. اين افراد از نظر فكري بي ثبات اما ميل به تعادل دارند. افراد متولد بيستم فروردين ماه به بعد، اغلب داراي طبعي متغير آتشين مزاج ستيزهجو كم جوش و تنگ نظر ميباشند. اينان در امور كاري و شغلي، سختگير و وسواسي بوده و با اين همه افرادي خوش شانس و كم و بيش موفق هستند .

 

متولدين دهه سوم اين ماه اغلب افرادي سالم، با طول عمر زياد هستند. اينان از لحاط فكري در موقعيت خوبي قرار دارند و در امور شغلي و اقتصادي، به پيشرفتهاي خوبي دست مييابند. محل سكونت اين افراد اغلب ثابت، اما شغل متحرك و متفاوت دارند. اينان از لحاظ اجتماعي افرادي خوش برخورد، صميمي و مردمدار هستند. گرچه اين افراد اغلب اهل گذشت هستند، اما اگر كدورتي عامل قطع رابطه آنان با دوستان و خويشان گردد، كمتر ممكن است براي آشتي پيش قدم شوند .

 

متولدين اين ماه اغلب از نظر خانوادگي، تنوع طلب، خوشرو و با گذشت هستند. فرزندان اين افراد اغلب سركش و ستيزهجو هستند، اما از نظر اجتماعي رفتار سالمي دارند .

 

به طور كلي متولدين اين ماه افرادي ميانهرو، طبيعت دوست، احساساتي و اغلب متغير بوده و با اين وجود افرادي موفق ميباشند .

 

مشاغل اين افراد اغلب وكالت قضاوت رويگري قصابي چوپاني صيادي جاسوسي خلاف كار و غيره ميباشد

 

اردیبهشت

 

متولدين اين ماه اغلب داراي قدي متوسط، چهرهاي مايل به چهارگوش، موهاي پرپشت، چشمان سياه و ابروان پر هستند. اين افراد داراي احساساتي تند بوده و در مقابل عوامل بيروني، واكنش تند و سريع نشان ميدهند و به همان سرعت نيز آرام ميگيرند. اين افراد اغلب عصبي مزاج بوده داراي خلق متغير هستند و به راحتي در كارها و تصميمات خود، تغيير موضع ميدهند .

 

متولدين اين ماه از لحاظ خانوادگي رفتاري گرم و محبتآميز دارند و به خوص نسبت به پدر و مادر احساس مسئوليت ميكنند. اين افراد در دوستي ثابت قدم بوده اما شراكت آنان در امور اقتصادي سودبخش نخواهد بود .

 

زنان متولد اين ماه اغلب دستخوش دلهره و اضطرابي ناشناخته هستند و گاه عكسالعمل بيمارگونه از خود نشان ميدهند. با اين همه مادران خوبي براي فرزندانشان ميباشند. همچنان از نظر عاطفي، همسرن خوبي خواهند بود. اينان اغلب افرادي منظم، كاردان، با سليقه و شيك پوش هستند. اين افراد اغلب داراي زمينه هنري در رشتههاي شعر و ادبيات و موسيقي هستند .

 

متولدين دهه دوم اين ماه، عموماً زندگي متعادلي خواهند داشت و اغلب در هر كاري موفق ميباشند. اينان داراي قدي ميانه تا بلند بوده، صورتي سبز و نسبتاً گرد و چشم و ابرويي تيره دارند. اين افراد عموماً صميمي خوش برخورد ميد به موازين اجتماعي داراي موقعيت خانوادگي خوب و از افراط و تفريط پرهيز ميكنند .

 

متولدين دهه سوم اين ماه، افرادي متعادل ميانهرو داراي زندگي نسبتاً موفق علاقمند به سير و سفر و علاقمند به زيباييهاي طبيعت تمايل به هنر از جمله موسيقي، نقاشي، ادبيات و غيره دارند. اين افراد از نظر فيزيكي افرادي خوش چهره با قدي متوسط بوده و از زيبايي متعارفي برخوردار ميباشند. اينان از لحاظ رواني اغلب متعادل، افرادي خوش برخورد متواضع اصلاح طلب از نظر خانوادگي و اجتماعي عموماً موفق و همسراني خوب و بعضاً ايدهآل خواهند بود

 

خرداد

 

متولدين اين ماه، به خصوص متولدين دهه اول اين ماه، عموماً افرادي سخت كوش با اراده داراي پشتكار در امور اقتصادي و خانوادگي كم و بيش موفق اغلب دمدمي مزاج بيثبات در تصميمگيري ميباشند. از لحاظ فيزيكي افرادي سالم، داراي استخوانبندي محكم، چهرهاي خوب، داراي چشماني روشن و پوستي نسبتاً تيره هستند .

 

متولدين اين دهه اغلب ميانهرو در افكار و ايدههاي شخصي خود متعصب خوش شانس خوش برخورد در زندگي زناشويي موفق تا حدي منزوي با عمري متوسط و عاقبت به خير، خواهند بود. ازدواج يا شراكت اين افراد با متولدين فروردين ماه توصيه ميشود .

 

اين افراد از لحاظ اقتصادي فعال، داراي مشاغل متحرك، سير و سفر از لحاظ زندگي و مسكن غير ثابت و اغلب مهاجر ميباشند. اينان افرادي تندخو تندرو سختگير علاقمند به طبيعت وزيبايي احساساتي و متغير و اغلب در رشتههاي مختلف هنري فعاليت دارند. اينان اغلب افرادي ولخرج از نظر خانوادگي عاطفي و احساساتي بوده و بعضاً طالب تعدد زوج ميباشند .

 

متولدين دهه دوم اين ماه طالع سعد دارند و در سرنوشت آنها مال و ثروت ديده ميشود. صنعت دام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اینارو داریم، فال، ،

نوشته شده توسط علیرضا رستگار در جمعه 18 شهريور 1390





Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by welove2 This Template By Theme-Designer.Com